diumenge, 6 de juny del 2010

Objectiu especificat

Les regles de Rifts permeten, en combat a distància, apuntar a una part específica del cos (Called Shot) en un tret del tipus "sniper" invertint-hi 2 accions i aplicant un penalitzador d'entre -3 i -4 (pg. 361 RUE).

Tanmateix, sorgeixen noves preguntes tals com: quin penalitzador aplicar exactament? quants SDC/MDC tenen determinades parts del cos?


Penalitzadors:

A la pàgina 37 del WB5: Triax & NGR ens dóna alguns exemples de penalitzadors a aplicar en un called shot amb un objectiu que es mou lentament (si es mou ràpidament sumarem a aquests penalitzadors els modificadors per velocitat, wild shot, etc. de la pg. 361 del RUE):


Efectes del Called Shot:

Les pàgines 42 a 44 del Rifter #30 descriuen en detall les dificultats (en forma d'AR) i els efectes de tocar parts específiques del cos. La següent taula en fa un resum, però l'article aprofundeix molt i molt més.


Amb tot, moltes armadures o robots indiquen en llurs descripcions ja ens els penalitzadors i la resistència de les seves diferents parts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada