A partir de les guies establertes a "Situations For Tabletop Roleplaying" de Levi Kornelsen, he tornat a recuperar la idea de muntar un escenari de campanya basat en les guerres tribals entre els Simvan Monster Riders, els Psi-Stalkers i els Nadius Americans establerts a les Grans Planes de l'Oest Americà.
Per endegar-ho de nou he refet el plànol de contacte entre aquests grups, així com pensat quins grups es podrien veure involucrats en la guerra:
- Simvan Monster Riders
- Psi-Stalker Tribes
- American Indian Preserves
- Tundra Ranger Cavalry
- Xiticix
- Colorado Baronies
- Cyber-knights
- Pecos Empire Bandits
- CS Lone Star
- 1st Apocalyptic Cavalry
La idea última és que aquest escenari es veiés publicat en un Rifter (però això és fer volar coloms, de moment).
divendres, 25 de maig del 2012
dijous, 24 de maig del 2012
Fetitxes del Xaman Fetitxe de nivell 1
Segons p. 49 del Rifts Spirit West, tots els xamans nadius americans poden crear 5 fetitxes menors i 2 fetitxes majors per nivell d'experiència, i han de lliurar/donar/regalar com a mínim la meitat d'aquests, podent només mantenir un total de 4 fetitxes menors i 4 de majors per al seu ús personal. Tècnicament, un Xaman pot excedir aquests nombres, però resta totalment subjecte a las voluntat dels esperits (és a dir, del DJ).
El Xaman Fetitxe rep específicament fetitxes majors i llegendaris addicionals més enllà dels nombres anteriors, però encara ha de cedir la meitat d'ells.
Per tant, un Xaman Fetitxe de nivell 1 serà capaç de crear:
- 5 fetitxes menors a escollir.
- 2 fetitxes majors a escollir, a més dels 3 fetitxes que figuren a la pàg. 68 del l'Spirit West.
- 1 fetitxe de llegenda.
D'aquests, ha de regalar de 2 a 3 fetitxes menors, de 2 a 3 de majors i 1 de llegenda.
dijous, 17 de maig del 2012
Distracció mortal
Llocs encantats Ep. 4
Personatges:
Tawa - Fetish Shaman. A vist la mort d'aprop.
Aranya - A'rac "Sniper" frontiersman.
Matt Smith - Humà "Cremo el sarró" Burster.
Resum:
El grup es separa. Per una banda, en Tawa, l'Aranya i en Matt es preparen per anar a explorar les ruïnes del bosc, i per l'altra Sir Romeo i Pyrus (amb els jugadors absents) es queden a Goodcourt per protegir a la població. Just abans de marxar cap a les ruïnes, l'Agent Zuboc rep un missatge de radio de la milícia de la presa "Estem essent atacats, SOS, SOS".
El trio de PJ s'afanya cap a la presa. Allà tement una emboscada s'esmunyen pels vorals del camí que hi puja. Quan arriben a dalt de la garita del guàrdia, hi troben una escena colpidora: El guàrdia, encara amb el walkie-talkie a la mà jau a la cadira obert en canal! La sang esquita tota l'estança i la porta a estat esbotzada.
En Tawa amb els seus poders psiònics esbrina què ha passat: Un rawhead l'ha mort!
___
El grup entra a les instal·lacions de la presa. En Tawa detectant el mal que emana de la criatura, guia el grup fins a una sala de màquines. Silenci. Tot està aturat per la fallida TW, les llums pampalluguegen en el sostre...i la criatura s'agotzona rera un panell de control.
En Tawa, com una pantera de les muntanyes, s'esmuny entre la maquina per sorprendre al rawhead que els espera emboscat: el caçador caçat! Mentrestant el Matt s'immunitza contra la por i l'Aranya agafa posicions d'sniper.
S'inicia el combat, però ni el foc d'en Matt ni el rifle de l'Aranya és capaç de fer mal al monstre, i el bastó d'en Tawa no aconsegueix resultats gaire eficients, sobretot per que aquest és objecte dels atacs de la criatura, que se li llença al coll per immobilitzar-lo, i només pot esquivar-la.
Quan finalment la criatura atrapa en Tawa, tant en Matt com l'Aranya són ja cos a cos, i l'Aranya recorda que als vampirs només els fa mal la fusta i la plata. l'Aranya intenta atacar amb una estaca, però el Rawhead es protegeix amb el cos d'en Tawa fent-lo servir d'escut; en Matt pren la daga de plata del sarró d'en Tawa i després d'algun intent d'atac infructuós que danya a en Tawa, finalment aconsegueix ferir al monstre, comprovant la efectivitat de la plata (mal directe als Hit Points!).
Malauradament, el rawhead trenca el coll a en Tawa!, i el deixa en coma estassat a terra (Ja en tic un! - crida en senyal de victòria, mentre es recupera de l'esforç efectuat). Però l'alegria se li esvaeix ràpidament del rostre quan en Matt li clava la daga de plata al cor i el deixa indefens. Seguint les instruccions de l'Aranya, s'afanyen a tallar el cap del monstre i incinerar-lo per acabar amb les seva no-vida, i poder transportar el cos d'en Tawa fins a la clínica de Goodcourt per rebre tractament.
Abans de marxar però l'Aranya escorcolla al rawhead per tobar-li una ràdio portàtil semblant a les que fan servir en el poble. Amb tot, és incapaç de trobar la freqüència de comunicació.
___
En arribar al poble, l'agent Zubok els informa que el poble ha rebut un atac d'un rawhead, que ha aconseguit segrestar a Sir Romeo i en Pyrus.
Curen a en Tawa que, una vegada torna de la inconsciència fa servir els seus fetishes per recuperar-se ràpidament i, ja de nit, en forma astral surt a explorar les ruïnes del bosc on sospiten que el rawhead s'han endut als seus companys. Tanmateix en Tawa no es capaç de detectar cap moviment ni indici d'ocupació a les ruïnes.
Desesperats indaguen per la riba del riu sense resultats apreciables, quan de sobte una foscor i maldat profunda i antiga provinent del bosc omple l'ànima d'en Tawa i en Matt.
És clar que és l'hora d'anar físicament a les ruïnes del bosc!
Personatges:
Tawa - Fetish Shaman. A vist la mort d'aprop.
Aranya - A'rac "Sniper" frontiersman.
Matt Smith - Humà "Cremo el sarró" Burster.
Resum:
Rawhead |
El trio de PJ s'afanya cap a la presa. Allà tement una emboscada s'esmunyen pels vorals del camí que hi puja. Quan arriben a dalt de la garita del guàrdia, hi troben una escena colpidora: El guàrdia, encara amb el walkie-talkie a la mà jau a la cadira obert en canal! La sang esquita tota l'estança i la porta a estat esbotzada.
En Tawa amb els seus poders psiònics esbrina què ha passat: Un rawhead l'ha mort!
___
El grup entra a les instal·lacions de la presa. En Tawa detectant el mal que emana de la criatura, guia el grup fins a una sala de màquines. Silenci. Tot està aturat per la fallida TW, les llums pampalluguegen en el sostre...i la criatura s'agotzona rera un panell de control.
En Tawa, com una pantera de les muntanyes, s'esmuny entre la maquina per sorprendre al rawhead que els espera emboscat: el caçador caçat! Mentrestant el Matt s'immunitza contra la por i l'Aranya agafa posicions d'sniper.
Sala de màquines de la presa |
Quan finalment la criatura atrapa en Tawa, tant en Matt com l'Aranya són ja cos a cos, i l'Aranya recorda que als vampirs només els fa mal la fusta i la plata. l'Aranya intenta atacar amb una estaca, però el Rawhead es protegeix amb el cos d'en Tawa fent-lo servir d'escut; en Matt pren la daga de plata del sarró d'en Tawa i després d'algun intent d'atac infructuós que danya a en Tawa, finalment aconsegueix ferir al monstre, comprovant la efectivitat de la plata (mal directe als Hit Points!).
Malauradament, el rawhead trenca el coll a en Tawa!, i el deixa en coma estassat a terra (Ja en tic un! - crida en senyal de victòria, mentre es recupera de l'esforç efectuat). Però l'alegria se li esvaeix ràpidament del rostre quan en Matt li clava la daga de plata al cor i el deixa indefens. Seguint les instruccions de l'Aranya, s'afanyen a tallar el cap del monstre i incinerar-lo per acabar amb les seva no-vida, i poder transportar el cos d'en Tawa fins a la clínica de Goodcourt per rebre tractament.
Abans de marxar però l'Aranya escorcolla al rawhead per tobar-li una ràdio portàtil semblant a les que fan servir en el poble. Amb tot, és incapaç de trobar la freqüència de comunicació.
___
En Tawa explorant el bosc en la seva forma astral |
Curen a en Tawa que, una vegada torna de la inconsciència fa servir els seus fetishes per recuperar-se ràpidament i, ja de nit, en forma astral surt a explorar les ruïnes del bosc on sospiten que el rawhead s'han endut als seus companys. Tanmateix en Tawa no es capaç de detectar cap moviment ni indici d'ocupació a les ruïnes.
Desesperats indaguen per la riba del riu sense resultats apreciables, quan de sobte una foscor i maldat profunda i antiga provinent del bosc omple l'ànima d'en Tawa i en Matt.
És clar que és l'hora d'anar físicament a les ruïnes del bosc!
dijous, 10 de maig del 2012
Una serp, una lluna, una mort
Llocs encantats Ep. 3
Personatges:
Personatges:
Sir Romeo: Psi-Stalker Cyberknight.
Tawa: Fetish Shaman Shawnee Pur.
Matt Smith: Burster.
Pyrus: Battle Magus.
Resum:
El grup s'endinsa pel laberint de conductes i tubs del complexe hidráulic de la presa seguint el rastre malgne de la criatura que s'hi amaga. Finalment, més enllà d'una vàlvula de pressió, arriben a un enforcall on detecten, agotzonada, a una criatura.
Sir Romeo és el primer de llençar-s'hi, només per veure's sorprès per un serp d'aigua gegant que l'atrapa amb la cua i el comença a constrènyer. En Matt també s'hi llença amb el seu cos en flames, mentre en Tawa i en Pyrus (reaccionant tard pel terror que li provoca la monstruositat) lluiten des de la rereguarda.
El combat progressa, sembla però que les coses no van tant bé com el grup voldria doncs Sir Romeo, encara afogant-se, no pot desfer-se de l'abraçada mortal de la serp, i els aparells TW i màgics de'n Pyrus i en Tawa no acaben de funcionar.
Finalment però, Sir Romeo es desfà de la cua de la serp amb un cop crític amb la seva Psi-sword, i gràcies als atacs combinats del grup acaben amb el monstre...
Tanmateix queda clar que aquest no és el monstre que estaven buscant doncs sembla improbable que una serp d'aigua constrictora es dediqui a escorxar cossos humans a la llum de la lluna.
Després d'una petita exploració pel complex de conductes de la presa, i de localitzar el catau de la serp, el grup porta el cap d'aquesta a l'agent Zuboc, que ara més que mai està impressionat per les habilitats del grup.
___
Aquella nit, mentre els personatges dormen, tenen somnis vívids sobre una ciutat:
Sir Romeo - Una torre de marbre lluent al sol.
Pyrus - Un port aeri on hi arriben diverses Ley-Lines.
Tawa - Una ciutat semi-transparent.
Matt Smith - Un complexe d’edificis modern en mig de núvols.
...
De sobte, un crit de terror omple la foscor i en Tawa, que feia guàrdia, desperta al grup per localitzar-ne la font. Pentinen el bosc per finalment trobar una clariana on, en la branca d'un arbre del marge d'aquesta hi penja la pell sencera d'un cos humà!
Sir Romeo hi detecta la ferum psíquica de la mateixa criatura de l'assassinat de la nit anterior, i en Tawa llegeix la pell per saber-ne més:
- La pell és de Malvina, una de les llevadores del poble.
- La criatura, "amb la pell" d'en Tully (l'anterior víctima) l'ataca per rebel·lar una criatura feta de músculs.
- Ara la Malvina, també convertida a una criatura sense pell es troba, confusa, en una mena de soterrani fosc.
___
El grup torna al poble per inspeccionar la casa de la Malvina. En arribar-hi veuen que a la casa de la seva companya hi ha la llum encesa. Hi entren. Troben a l'altra llevadora en estat gairebé catatònic repetint la frase: "no puc dir res, no puc di res..."
En cap de les dues cases hi troben cap trapa que dugui a un soterrani. Especulen després que pot ser en algun altre edifici i inspeccionen l'Hospital i la Comissaria, excepte la biblioteca (que està tancada en clau i suposen que no hi ha entrat ningú).
En Pyrus acompanya en Debri'lar a parlar amb la llevadora. Ell la calma, i ella explica com en Tully s'endu a la seva amiga, i en intentar aturar-los aquest li fa una mena de conjur que la deixa trasbalsada.
___
Al matí següent es convoca una nova assemblea. A petició de l'Agent Zubok es determina que mentre no es trobi el culpable, durant la nit hi haurà toc de queda, i tothom dormirà a la comissaria. l'Aldina, proposa muntar grups de recerca i batudes per mirar de trobar la criatura.
En una idea genial, en Pyrus pregunta als aprenents de mags, si hi ha cap ruïna o complex al bosc, però ells no saben res. Tanmateix, busquen aquesta informació a la biblioteca, i efectivament hi troben uns antics mapes precataclisme que indiquen la presència d'un poble on ara hi ha el bosc...
Sir Romeo és el primer de llençar-s'hi, només per veure's sorprès per un serp d'aigua gegant que l'atrapa amb la cua i el comença a constrènyer. En Matt també s'hi llença amb el seu cos en flames, mentre en Tawa i en Pyrus (reaccionant tard pel terror que li provoca la monstruositat) lluiten des de la rereguarda.
El combat progressa, sembla però que les coses no van tant bé com el grup voldria doncs Sir Romeo, encara afogant-se, no pot desfer-se de l'abraçada mortal de la serp, i els aparells TW i màgics de'n Pyrus i en Tawa no acaben de funcionar.
Finalment però, Sir Romeo es desfà de la cua de la serp amb un cop crític amb la seva Psi-sword, i gràcies als atacs combinats del grup acaben amb el monstre...
Tanmateix queda clar que aquest no és el monstre que estaven buscant doncs sembla improbable que una serp d'aigua constrictora es dediqui a escorxar cossos humans a la llum de la lluna.
Després d'una petita exploració pel complex de conductes de la presa, i de localitzar el catau de la serp, el grup porta el cap d'aquesta a l'agent Zuboc, que ara més que mai està impressionat per les habilitats del grup.
___
Aquella nit, mentre els personatges dormen, tenen somnis vívids sobre una ciutat:
Sir Romeo - Una torre de marbre lluent al sol.
Pyrus - Un port aeri on hi arriben diverses Ley-Lines.
Tawa - Una ciutat semi-transparent.
Matt Smith - Un complexe d’edificis modern en mig de núvols.
...
De sobte, un crit de terror omple la foscor i en Tawa, que feia guàrdia, desperta al grup per localitzar-ne la font. Pentinen el bosc per finalment trobar una clariana on, en la branca d'un arbre del marge d'aquesta hi penja la pell sencera d'un cos humà!
Sir Romeo hi detecta la ferum psíquica de la mateixa criatura de l'assassinat de la nit anterior, i en Tawa llegeix la pell per saber-ne més:
- La pell és de Malvina, una de les llevadores del poble.
- La criatura, "amb la pell" d'en Tully (l'anterior víctima) l'ataca per rebel·lar una criatura feta de músculs.
- Ara la Malvina, també convertida a una criatura sense pell es troba, confusa, en una mena de soterrani fosc.
___
El grup torna al poble per inspeccionar la casa de la Malvina. En arribar-hi veuen que a la casa de la seva companya hi ha la llum encesa. Hi entren. Troben a l'altra llevadora en estat gairebé catatònic repetint la frase: "no puc dir res, no puc di res..."
En cap de les dues cases hi troben cap trapa que dugui a un soterrani. Especulen després que pot ser en algun altre edifici i inspeccionen l'Hospital i la Comissaria, excepte la biblioteca (que està tancada en clau i suposen que no hi ha entrat ningú).
En Pyrus acompanya en Debri'lar a parlar amb la llevadora. Ell la calma, i ella explica com en Tully s'endu a la seva amiga, i en intentar aturar-los aquest li fa una mena de conjur que la deixa trasbalsada.
___
Al matí següent es convoca una nova assemblea. A petició de l'Agent Zubok es determina que mentre no es trobi el culpable, durant la nit hi haurà toc de queda, i tothom dormirà a la comissaria. l'Aldina, proposa muntar grups de recerca i batudes per mirar de trobar la criatura.
Vell mapa precataclisme |
divendres, 4 de maig del 2012
Què és una RCC?
RCC - Racial Character Class (Classe de personatge racial).
Una RCC s'aplica a un personatge quan aquest està tant definit per la seva estructura genètica que no pot seleccionar cap altra ocupació (1).
Noteu que en aquesta definició que no es fa cap distinció sobre l'origen del personatge; així una RCC es pot aplicar tant en un D-bee, com en un drac, un humà mutant, monstre, dimoni o alien(2). Per tant, es tracta de qualsevol ésser que instintivament està predisposat a adquirir o obté de forma natural una sèrie d'habilitats i capacitats(2).
Cal no confondre el terme RCC amb D-bee, mutant, monstre, alien, etc.: hi ha D-bees que estan lligats a una RCC, d'altres poden escollir una OCC (sovint dins d'una llista limitada), àdhuc alguns tenen habilitats "innates" (anomenades RCC skills). Amb els mutants no passa tant, i normalment estan més lligats a una RCC, però alguns també poden triar professió si es desvinculen en una edat primerenca de la seva "civilització" (això també passa amb alguns D-bees).
D'aquesta manera defineixo diferents tipus de personatges (D-bees o mutants) segons la seva limitació o predisposició genètica a una RCC (exemples extrets del D-bees of NA):
RCC restringida: D-bees o mutants sempre lligats a una RCC.
RCC oberta: D-bees o mutants que malgrat tenir una RCC expressament assignada poden escollir una OCC en comptes d'aquesta - estigui aquesta OCC limitada o no). Noteu que es tracta de casos excepcionals, especialment citats en la descripció de l'espècie.
RCC mixta: Es tracta de D-bees o mutants que malgrat han d'escollir una OCC per desenvolupar-se plenament, tenen assignades unes habilitats "innates" que s'apliquen independentment de la OCC que escullin.
RCC lliure: D-bees o mutants que malgrat tenir capacitats "innates" necessiten una OCC per desenvolupar-se - estigui aquesta OCC limitada o no). No es tractaria per tant una RCC strictu sensu.
(1) RUE148.
(2) RUE278.
Una RCC s'aplica a un personatge quan aquest està tant definit per la seva estructura genètica que no pot seleccionar cap altra ocupació (1).
Noteu que en aquesta definició que no es fa cap distinció sobre l'origen del personatge; així una RCC es pot aplicar tant en un D-bee, com en un drac, un humà mutant, monstre, dimoni o alien(2). Per tant, es tracta de qualsevol ésser que instintivament està predisposat a adquirir o obté de forma natural una sèrie d'habilitats i capacitats(2).
Cal no confondre el terme RCC amb D-bee, mutant, monstre, alien, etc.: hi ha D-bees que estan lligats a una RCC, d'altres poden escollir una OCC (sovint dins d'una llista limitada), àdhuc alguns tenen habilitats "innates" (anomenades RCC skills). Amb els mutants no passa tant, i normalment estan més lligats a una RCC, però alguns també poden triar professió si es desvinculen en una edat primerenca de la seva "civilització" (això també passa amb alguns D-bees).
D'aquesta manera defineixo diferents tipus de personatges (D-bees o mutants) segons la seva limitació o predisposició genètica a una RCC (exemples extrets del D-bees of NA):
RCC restringida: D-bees o mutants sempre lligats a una RCC.
Ex.- Altara, Amana*, Amorph, Bruutasaur, Cactus people*, Crab warrior*, Darkhound*, Dragonmage*, Deer Horn Tribesmen*, Dirari Ectomen*, Faerie Bot D-Bee*, Flooper*, Forest Warden*, Lanotaur hunter*, Loak, Loronoid*, Lyn-Srial*, Malvoren*, Obsedai*, Pogtal Dragon Slayer*, Posluznik*, Power leech*, Psi-Goblin, Psi-X Alien*, Shaper*, Simvan Monster Raiders*, Swamp-Sludger*, Vintex warriors*, Xiticix, Yhabbayar*, Zenith moon warpers*.* Limitació expressament citada.
RCC oberta: D-bees o mutants que malgrat tenir una RCC expressament assignada poden escollir una OCC en comptes d'aquesta - estigui aquesta OCC limitada o no). Noteu que es tracta de casos excepcionals, especialment citats en la descripció de l'espècie.
Ex.- Horune pirate (poden seleccionar la Mystic OCC però mantenint la selecció d'habilitats de la RCC), Lyvork, M'raghiile treemen, Psi-Hound, Psi-Stalker, Sasquatch (poden seleccionar només la Worldly sasquatch OCC), Shale Bogle (poden seleccionar la Mystic OCC però mantenint la selecció d'habilitats de la RCC), Tokanii, Trimadore.Els darrers dos exemples són els casos més clars d'aquesta categoria, on aquestes espècies tenen una RCC assignada, però poden "renunciar" a ella a favor d'una OCC.
RCC mixta: Es tracta de D-bees o mutants que malgrat han d'escollir una OCC per desenvolupar-se plenament, tenen assignades unes habilitats "innates" que s'apliquen independentment de la OCC que escullin.
Ex.- A'rac, Butter trolls, Centaur, Cyber-horsemen, D'norr Devilmen, Drizzit, Feni Nomads, Fennodi, Fingertooth carpetbagger, Grackle tooth, Idie Swamp men, Iktek diggers, Kraks, Kremin cyborg, Larmarc, Mastodonoid, N'mbyr Gorilla Man, Noli, Nhur Dwarves, Phlebus, Quick-flex alien, Roane Musician, Septumbran Witch Wolves, Slurmph, Spinne, Tirrvol Sword Fist, Vanguard Brawler, Vernulian.
RCC lliure: D-bees o mutants que malgrat tenir capacitats "innates" necessiten una OCC per desenvolupar-se - estigui aquesta OCC limitada o no). No es tractaria per tant una RCC strictu sensu.
Ex.- Aardan Tek, Adna Nomads, Akysse Tribal Hunters, Auto-G, Aviane, Bayou Ursines, Chasseur Vert, Dewtani, Dramin, Ganka, Greot Hunter, N'retas, Squilbs, Yeno,
(1) RUE148.
(2) RUE278.
dijous, 3 de maig del 2012
El misteri de Goodcourt
Llocs encantats Ep. 2
Personatges:
Sir Romeo: Psi-Stalker Cyberknight. Posant ordre en nom del bé.
Aranya: A'rac
frontiersman. L'expert en no-morts.
Tawa: Fetish Shaman
Shawnee Pur. El rastrejador.
Burster. AKA "Bola de boc desviada". El
"ligón".
Battle Magus. AKA Professor Snape.
Resum:
El grup entra en contacte amb la població resident de
Goodcourt, sense que sembli que hi hagi res que els pertorbi, malgrat les
advertències del vident-gris que una amenaça plana sobre el poble: "un
èsser amb intecions equivocades i un dels grans mals".
Sir Romeo estableix contacte amb els metges del poble: un
herbolari, Grinling l'extrordinari, i en Penn Kellerman, un ex-aventurer de les
terres Xiticix més versat en la medicina tradicional.
l'Aranya parla amb l'encarregat de la biblioteca, el pare
Onlow, un home religiós i adicte al cafè, i els tres TW de la ciutat (Myrick
Appleton, Madelon of Southside i
na Garvin the Green) que
semblen més dedicats a afers banals que no pas a treballar de debó.
En Tawa, conversa amb la gent comuna: li expliquen els efectes
de les minves màgiques de la Ley Line; Limbo Fade (la gent desapareix) i Magic
Fade (la magia minva).
En Burster es fa amic de les xafarderes del poble, la Malvina Woad i n'lone
Chetter; i juntament amb en Tawa, visita a
n'Adina Tulliver, la Ley Line
walker del poble. La qual no sembla gaire receptiva a les visites.
El
Battle magus, s'indigna amb els aprenents adolescents de High Magus, liderats
per en Till Flyfair, i enviats al poble a aprendre TW, però que
sembla que han agafat els hàbits relaxats dels seus professors. Amb les seves
dots intimidatòries els posa a rega.
Tots
coneixen a Debri'lar, un viatger afable que estudia les Ley Lines i vol tenir
una audiència amb l'Adina.
Aquella
nit, mentre Sir Romeo fa la guardia...
En
Till es salta el càstig del Battle Magus per recuperar les cerveses del riu i
no torna. Dagmar, el més saberut dels High Magus, ho denuncia a Sir Romeo. Es
monta una expedició per anar-lo a buscar. En arribar al riu, Sir Romeo flaira
l'olor d'en Till, i en Tawa en segueix el rastre cap al bosc fins arribar a una
clariana il·luminada per la llum de la lluna plena. Allà un cos escorxat jau
inert sobre una llosa de pissarra...de
sobte ocorre una pertorbació a la Ley Line: Una minva
màgica s'esdevé, la ciutat es trasllada a una dimensió de butxaca, gent
desapareix, i la màgia s'afebleix.
Comença
la investigació: en Tawa restreja uns peus descalços que es
perden en arribar al riu, Sir Romeo identifica un olor psíquic, els intents
d'ambdós de esbrinar el succeït a través d'Object Read són infructuosos. i
en Drevi'lar prova de detectar si hi ha esperits implicats sense èxit.
Finalment, l'Arac reconeix el modus operandi com el realitzat per un
Rawhead, una mena de vampir que es "disfressa" amb la pell de les
seves víctimes i que pot caminar a la llum del dia.
Malgrat
insistència del grup, no es convoca una assemblea extraodinaria fins
al matí següent. Degut al Limbo fade, no hi assisteix tot el poble, com el grup
volia. A proposta de l'Agent Zubok, es decideix que els els PJ investigaran
l'afer. l'Adina s'ofereix com a assessora arcana.