dimecres, 18 de juny del 2014

Iffokh, Neuron Beast

Dimoni major d'una dimensió alienígena. Nivell 2.

Alineament: Maligne.
Atributs: IQ: 28, ME: 21, MA: 20 (60% convèncer/intimidar), PS: 21 (sobrenatural), PP: 18, PE: 19, PB: 2, Spd. 44 (48 km/h flotant/volant, alçada màx. 122 m).
MDC per localització:
  Espines (12+) - 10 (cadascuna)
  Cap - 310
  Braços (4) - 140 (cadascun)
  Tentacles (13) - 100 (cadascun)*
  Cos - 820 (AR 15)
Bio-regeneració 1D4x10 MDC/hora.
* Tentacles prènsils. Causen Paràlisis Menor [RUE203] (12+ per salvar-se) fins i tot dins d'armadura MD o armadures de poder, però no dins de robots gegants o vehicles. No gasta PPE.
Factor d'Horror: 14
Alçada: 6 m; Pes: 1 Tm (aprox.)
Esperança de vida: Immortal excepte mort en combat.
PPE: 160
ISP: 181
Habilitats naturals:
Visió perfecte, immune al foc normal i calor (no inclou armes energètiques o màgia), immune a les malalties, rebutja el fred.
Habilitats: 14%
Parlar/escriure: Anglès, Espanyol, Draconià, Japonès, Euro, Parla Faèrica (98%).
Parlar en públic 34%, Equipament sensorial 49%, Sistemes òptics 49%, Enginyeria elèctrica 54%, Enginyeria mecànica 44%, Enginyeria d'armes 44%, CSI 54%, Medicina 79/69%, Matemàtiques Bàsiques 64%, Matemàtiques avançades 64%, Jocs d'atzar 69%, Sigil 34%, Seguir 49%, Saber: D-bee, Dimonis/Monstres, Màgia, Fades/Criatures màgiques, Psiònics 44%, Navegació terrestre 54%.
Atacs (8 per melee). [Incloent bonificadors]
+1 iniciativa, +4 impactar, +6 parar, +4 esquivar, +2 rodar, +2 retenir cop,
  Cop de tentacle retingut: 2D6+6 SDC
  Cop de puny retingut: 4D6+6 SDC
  Cop de puny: 2D6+6 MDC
  Cop de tentacle: 1D6+6 MDC (+ paràlisis)
  Esclafar: 1D6+6 MDC (ha de tenir la víctima atrapada)
  Projectar/Llençar: 1D4+6 MD
  Empalar amb les espines: 4D6+6 MDC (ha de tenir la víctima atrapada)
  Atrapar/subjectar: 84% fins a 4 víctimes de mida humana. La víctima no pot entrar en combat físic emntre estigui subjecte i pot patir paràlisis (salvació contra màgia).
Salvacions:
  +7 vs psionics (Mestre psiònic, salva amb un 10+)
  +4 vs bogeria
  +5 vs magia
  +18% vs coma/mort
Poder màgics (PPE) [pàg. del Book of Magic]:
  Conjurs genèrics: Globe of Daylight (2) [91], Fingers of Wind (5) [96], Invisibility Simple (6) [97], Levitate (5) [94], Charismatic Aura (10) [99], Multiple Image (7) [102], Shadow Meld (10) [103], Stone to Flesh (30) [125], Calling (8) [104], Eyes of Thoth (8) [106], Tongues (12) [114], Magic Pigeon (20) [113], Time Slip (20) [114] .
  Conjurs ofensius: Blinding Flash (1) [91], Energy Bolt (5) [96], Call Lightning (15) [111], Domination (10) [105], Turn Dead (6) [95], Exorcism (30) [119], Constrain Being (20) [115], Simple Protection Circle (45) [130].
Poders psiònics (ISP) [pàg. del RUE]
  Poders sensitius: Empathy (4) [172], Object Read (6) [174], See Aura (6) [175], See the Invisible (4) [176], Sense Evil (2) [176], Sense Magic (3) [176] , Total Recall (2) [177], Telepathy (4) [177].
  Poders Super-psiònics: Bio-Manipulation (10) [177], Empathic Transmission (6) [178], Group Mind Block (22) [178], Mind Block Auto-Defense (Special) [180], Mentally Posses Others (30) [179], Mind Bolt (Varies) [180], Mind Bond (10) [180], P.P.E. Shield (10) [180], and Psi-Sword (30) [180] (can create four, one for each hand).
Aliats: Treballa sol però intentarà aliar-se amb agents de Tolkeen per fomentar el conflicte.
Enemics: Tothom qui intenti aixafar-li les seves cruels diversions. Odia a la Coalició.
Tàctica:
Intentarà evitar sempre el conflicte físic directe, provant de convèncer als seus interlocutors de les seves intencions "honorables" i sempre provocant-los o conduir-los cap a un tercer per fomentar el conflicte i les fortes emocions. Per això utilitzarà el seu  encant personal (Trust/intimidate 60%), o mitjançant poders psiònics (Empathic transmission o Domination) o màgics (Charismatic aura). Cal tenir en compte que el Mind Block Auto-defense s'activa si rep una investigació psíquica.


Si amb tot, no pot evitar lluitar, si té temps activa poders defensius com Multiple Image o Invisibility (Simple). Els atacs a distància els resolt amb Energy Bolt o Mind Bolt (cal tirar per veure si supera la AR de la víctima), Call Lighting, Domination (Només en víctimes sense Environmental Body Armor: fent que posi traves als companys de la víctima, que es trigui l'armadura, que llenci les armes, etc.) o Bio-Manipulation. En els combats cos a cos mira de paralitzar les víctimes amb els tentacles o impactar amb les Psi-Swords.

Si veu que no pot guanyar, mirarà de fugir per exercir la seva venjança més tard: Invocarà un Time Slip, seguidament d'un Invisibility (Simple) o Shadow Meld per desaparèixer davant dels seus enemics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada