dijous, 19 de juny del 2014

Mal contra secundaris (II)

Ja hi vaig rumiar una vegada, i ara m'hi torno a trobar. Vull fer servir els soldats de la coalició com s'hi fossin "Stormtroopers" (mooks, minions, etc.) que amb un (o pocs) impactes quedin fora de combat. Això ha de servir per:

1. Agilitzar el combat.
2. Fer que els PJ sobresurtin.



Per tal fet, he pensat la següent regla casolana, tenint en compte les regles d'SDC/MDC que apliquem normalment:

L'atac supera l'AR: S'aplica el mal complert sobre els HP de la víctima (sense tenir en compte l'SDC).

L'atac no supera l'AR: El PNJ rep un 10% del mal a l'SDC per cada increment d'AR de l'armadura i es fa un 100% del mal directament sobre aquesta.

Exemple:

Un Soldat de la Coalició de nivell 1 amb les següents característiques:

HP: 4D6  (14) SDC: 2D6+12+10 (Body building) (29)
Standard CA-4 "Dead Boy" Armor (100 M.D.C. AR15).

El Soldat rep un impacte amb una rifle de 2D6 (amb un resultat d'11) que supera l'AR de l'armadura. Es resten 11 punts dels seus HP. Li'n queden 3. Si rep un altre impacte probablement caurà mort o inconscient a terra.

Si l'impacte no hagués superat l'AR hagués rebut 1 punt de mal a l'SDC i 11 a l'armadura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada