Ni curt ni mandrós, vaig portar el llibre a la meva taula de joc, i vàrem tenir uns minuts de discussió per posar en comú què creiem nosaltres sobre quin tipus de jugadors érem. Els resultats foren aquests:
Dels resultats es desprèn quelcom que sempre hem dit en el grup: allò important és una tenir bona aventura, i les regles passen a un segon terme. Amb tot penso que sí tinc un bon grup per jugar a Rifts. Les raons les detallo a continuació.
- Tots els arquetipus de jugadors seleccionats, segons RLGGM, tendeixen a donar poca importància al sistema, permetent o tolerant una interpretació de les regles al DJ, sempre que sigui pel bé dels seus interessos. Això és quelcom ideal per un joc com Rifts, on l'ambientació és molt potent i les regles poc definides.
- Dos del jugadors trien un tipus "d'especialista" perfectament representat en les regles del joc, i el clava-cops té un ventall enorme per triar. Els jugadors narratius no els important tant el tipus de PJ que porten mentre hi hagi una bona història al darrera.
- Passa el mateix amb el què fa que estiguin per la partida. Tots trien un Emotional Kick (Què l'endolla a la partida?) que el Rifts cobreix perfectament: Regles de reparació i modificació de vehicles, ambientació curulla d'enemics per esdevenir nèmesis potencials, sistema de nivells per fer evolucionar el personatge i tot un megavers per salvar de les pitjors criatures imaginables!
2 comentaris:
Of course!!!
Tu si que vals! :D
Publica un comentari a l'entrada