Sessió 5
On el nostre grup d'herois descobreix per fi qui hi ha rere els assassinats dels Quick Flex Aliens i sorgeix la pregunta del "per què"? (tot i que només plantejada tímidament per un del jugadors).
Personatges:
- Dextrus - Quickflex alien. Negociant fins a la mèdula.
- Diògenes - TW Devil D'nor Man. Pidolaire, escapista i 2na víctima de la campanya (val a dir que el jugador que portava en Diògenes no estava gens afectat per la mort del personatge, ans al contrari va corre a consultar el manual per acabar proposant la incorporació d'un drac al grup).
- Orange - Humà Juicer. Nou personatge en el grup originat arrel de la desaparició de'n Vela. L'Orange forma part de l'Escamot Ragnarok, però s'ha unit al grup per motius desconeguts. El jugador que porta l'Orange, com bon power-gamer s'ha circumscrit rigurosament al manual i ha acabat agafant una de les classes físicament més potents. Aquesta incorporació em permetrà introduir a la campanya el Juicer Uprising per anar mostrant l'avanç dels successos que porten a la guerra entre la Coalició i Tolkeen!
Notes:
Ha estat una sessió on no sé ben bé per què, no vaig saber imprimir prou ritme a la partida i tot plegat va quedar una mica dispers. Per postres el Diògenes mor presa d'un monstre.
Pel que fa a efectes més sistèmics, comencem a aplicar la conversió a SDC i utilitzem les primeres cartes d'inspiració.
La conversió a SDC té bona pinta, el problema sorgeix amb la letalitat dels combats. Per altra banda, fins ara els personatges eren armadures amb habilitats i poders sense que importés gaire el seu nivell de salut (HP-SDC). A partir de la conversió, la gestió dels Punts de Vida i del l'SDC es fa prioritària, i prenen molta importància habilitats i poders que fins ara havien estat menystinguts, com els poders de curació i bio-manipulació, o les habilitats de medicina i primers auxilis.
En aquesta entrada enceto un nou sistema de "Joc en Acció", on entre claudàtors [] explico una mica les mecàniques de joc que s'han dut a terme (sempre que me'n recordo i són rellevants).
En l'apartat d'inspiració, ressaltar que Lady Heather, està extreta gairebé directament i Riftejada del personatge de CSI.
Sessió 5. Escena 1 de 6.
Després del combat contra l'helicòpter de la Coalició, i sabent que els Skivers ronden l'hospital, el Diògenes i en Dextrus decideixen llogar una habitació d'hospital per recuperar-se de les seves ferides (no és pas que en Dextrus li faci falta) i poder vigilar els voltants de l'edifici. Mentrestant l'Orange controla l'aparcament des del terrat.
Efectivament en Dextrus determina [Detect undercover agent] que alguns del personatges que ronden l'aparcament tenen pinta de sospitosos. Mirant-ho amb els prismàtics, observen que tots porten la marca dels Skivers: una cadena ensangonada. Així ho comunica a l'Orange que en pren nota. En total són 3 Skivers: un cyborg complert, una rata de ciutat i un Kremin Cyborg (una mena de samurai cybernètic).
L'Orange els intenta seguir [tirada fallida de Prowl], els perd quan un grup de "raperos" venedors de droga li barren el pas.
Sessió 5. Escena 2 de 6.
Al matí següent, es presenten a l'hospital en Sigurd (el drac) i una tal Sivana (l'Orange la reconeix com a capitana de l'Escamot Ragnarok). Està allà per reclutar-los per prendre part en la propera operació de l'Escamot. El grup, li dóna llargues (en Dextrus tira la canya), però acaben concretant que al dia següent en parlaran amb més calma.
Sessió 5. Escena 3 de 6.
Amb els Skivers perduts i seguint les pistes que els resten per explorar, el grup es dirigeix a casa de Lady Heather, maddam de les Go-gos del Bunker night club. Abans però el Diògenes proposa recuperar el vehicle per desplaçar-se per la ciutat.
La casa de Lady Heather és una autèntica mansió en mig del caos urbanístic de Firetown. Està envoltada d'un potent tanca Mega-damage equipada amb avançats sistemes de seguretat i vigilància.
En una acció sense precedents, el Dextrus truca el timbre de la porta del Davant!
Els surt a rebre un vigilant corpulent. Ells es presenten i expliquen el motiu de la seva visita. Al cap d'un moment entren a la casa (una mena de mansió playboy) sense armes i emmanillats. Per fer la gràcia i totalment excitat per la presència de tanta mossa en bikini, en Diògenes activa el poder de la seva armadura [escapist] per deixar-se anar i saludar amablement a los noietes. Llàstima que al vigilant no li faci tanta gràcia i el faci sortir immediatament fora de la casa.
Dins la casa, tot és de luxe. Els fan passar a una saleta amb vitralls on es veuen les noies fruir de les piscines, la gespa i les pista de bàdminton...
Finalment Lady Heather apareix. En Dextrus pren la iniciativa de la conversa, on queda clar que Lady Heather no està disposada a que ens nostres herois es fiquin en assumptes que no els incumbeixen. Tanmateix, ella està disposada a donar certa informació a canvi de 100.000 Cr. A canvi, i per oferta del propi Dextrus, ella pagarà per informació sobre les activitats de l'Escamot Ragnarok, ja que "té amics a qui pot interessar".
Sessió 5. Escena 4 de 6.
Engrescats per la possibilitat d'avançar en la investigació, el Dextrus va a vendre la moto robada [street wise], i en treu una picossada. Per la seva banda, en Diògenes entabana en Wintergreen per què els avanci els diners de la paga.
Amb els diners a la mà, tornen a veure a Lady Heather, que confirma la implicació dels Skivers en l'assumpte i els diu que el centre de reunió de la banda és a l'Abocador de Firetown (el seu Cap és en Willie Wily). Decebuts per la informació facilitada, el grup només abona la meitat de la quantitat acordada, i en Dextrus queda que al dia següent tornaran per donar la informació respecte l'Escamot Ragnarok (l'Orange, mentrestant calla inexplicablement).
Sessió 5. Escena 5 de 6.
Armats amb el vehicle 4x4 de'n Diògenes el grup s'endinsa entre la brutícia acumulada de l'abocador de Firetown. Malauradament una roda s'enfonsa en un clot i l'eix de la direcció es trenca [pífia a piloting]. La resta del camí l'han de fer entre restes orgàniques i ferralla. En Dextrus es posa la mascareta anti-gas per no haver de suportar l'olor, en Diògenes aprofita per arreplegar tot el què pot i l'Orange camina per allà com si la pudor no anés amb ell [tirada de salvació superada contra verins i toxines].
En arribar a la zona indicada per Lady Heather el grup observa una mena de circ romà envoltat per unes grades fetes aprofitant les sobres de l'abocador. En un extrem, hi ha una carpa blanca flanquejada amb els símbols dels Skivers. En mig de l'arena del circ una munió d'Skivers fan la seva.
El grup fa una entrada espectacular sobre la capa voladora d'en Diògenes. Els Skivers del circ els apunten amb les seves armes. Intercanvien quatre paraules amb un dels vigilats i són portats directament davant de'n Willie Willy, el cap dels Skivers. Es tracta d'un homenet calb, albí d'ulls enormes, que llepa amb fruïció un e-clip connectat a una bateria...clarament no és humà. En acostar-s'hi un formigueig recorre l'espina d'en Diògenes, que se'n malfia. Ell somriu, envoltat de dos dones espectaculars sota la carpa.
El Dextrus s'avança per prendre la paraula. Vol recuperar els cybernètics robats als Quicks Flex Aliens. En WW els diu que la comanda ja ha estat entregada. No hi pot fer res, però que per un preu els pot dir qui té els components. El grup paga religiosament i els diu que un tal Kussac li va comprar el material. Aquest és fàcil de reconèixer ja que porta el cap rapat i una cicatriu li recorre tot l'ull esquerra fins a la galta. El poden trobar al Carl's Revenge. Un pub freqüentat per agents de la ISS de la Coalició a la zona nord de la ciutat.
En aquest moment sorgeix en dubte de com algú vinculat a la coalició té a veure amb un Quick Flex Alien. El debat es resolt amb una única resposta: experiments de la coalició sobre D-Bees (però, per què robar els components?).
A part, en WW els proposa un negoci. Hauran de fer transportistes de Psi-cola. Anar a buscar-la en un lloc indeterminat de la Federació de la Màgia i portar-li tota la que pugui comprar. Ho deixen amb què el grup estudiarà la seva oferta.
Sessió 5. Escena 6 de 6.
Tal com han vingut marxen per recuperar el vehicle d'en Diògenes. Mentrestant en Dextrus corre a tota velocitat per informar en Wintergreen dels seus descobriments. Ell reclama proves del què diuen. En tornar en Dextrus a la zona de l'abocador on havien deixat el vehicle, es troba amb un combat. Un enorme monstre pelut ha sortit d'entre les escombraries per atacar en Diògenes i l'Orange.
Sembla que el monstre ha sorprès en Diògenes, i aquest no se'n pot desempallegar. Un cop ben situat esquinça l'armadura de'n Diògenes [cop crític]. Una ferida mortal fa caure al Tecnomag entre les bosses d'escombraries. L'Orange i en Dextrus s'afanen a acabar amb el monstre, però aquest resisteix. Veien un punt feble, en Dextrus prova d'abatre'l amb precisos trets al cap [called shot]. Tanmateix aquest és capaç d'arreplegar el cos de'n Diògenes i fugir corrents, malgrat la velocitat de l'Orange permet anar-li al rendera, mentre en Dextrus recupera el llança granades i amb un últim dispar apuntat [Head Shot - carta d'inspiració] acaba amb la vida del monstre, venjant així la mort del seu company!.
Sessió 5. Pròleg.
Finalment porten en cos d'en Diògenes amb el Mestre Liu que promet un enterrament honorable. A part, aquest els informa del què ha pogut esbrinar sobre el seu mentor. En realitat Sir Lohengrin és un Cavaller Mystic (reputats per seu un dels mercenaris més implacables del Megavers) vingut del poble de Boole (Federació de la Màgia) que busca un artefacte màgic molt poderós anomenat Mobius.
Sessió 5. Opcions.
- Acabar d'investigar en Kussac per reunir proves per en Wintergreen.*
- Ajudar a l'Escamot Ragnarok en la seva "operació".*
- Fer de transportistes de Psi-cola per en Willie Willy.
- Anar a Boole a investigar els origens de Sir Lohengrin.
- Anar a Lazlo a investigar sobre el Mobius.*
*Sembla que aquestes eren les opcions preferides.
1 comentari:
Ei!
Gran sessió (si algun moment va haver-hi falta de ritme va ser per què estàvem cansats i per l'aparició de'n Jordi....)!
El que veig sobre la conversió a SDC és que el GM ha de posar més atenció als monstres que apareixen.... ja no és com abans que les aramadures aguantàven tot el cop i llavors si hi havia un jugador que tenia l'armadura molt petada havia d'adoptar actituds defensives. Ara una bona tirada et pot arribar directe als sdc i als hp i et deixa fora de combat, inclús amb l'armadura indemne!
Per tant cal: recuperar les habilitats i poders de curació, potser donar bonus a sdc a algunes OCC i vigilar amb els mals que fan els enemics dels pjs....
Per cert: les cartes molt bé!
Publica un comentari a l'entrada