Un dels problemes més importants que hom es troba quan vol transformar l'ambientació de Rifts a SDC és la presència dels diferents tipus de Força (Physical Strenght) que hi ha en el joc (Augmented, Robotic i Supernatural) i que permeten fer mal MDC. El Manual de Dinosaur Swamp hi ha una mena de relació entre aquests tipus. En aquest manual, la relació es fa per determinar quina mena de personatges poden fer servir un arc fet d'os de dinosaure MDC, però he cregut que pot ser interessant fer servir la mateixa proporció per utilitzar-la en la transformació dels diferents tipus de PS a SDC. La taula de conversió seria aquesta:
Per consultar la taula i poder fer comparacions de força (per exemple en tirades enfrontades entre PJ/PNJ) cal trobar la força del PJ/PNJ en la columna que li toca i comprovar quina és la seva força equivalent a la columna d'SDC. Básicament la relació és SDC/+4 Augmented/+7 Robotic/+15 Supernatural.
El Bonus de Mal a Cos a Cos, és el mateix que apareix en el Rift: Ultimate Edition.
Per tal de donar un toc de diferència entre la força SDC i les restants, aquestes últimes poden utilitzar una acció doble (invertir dos accions en un torn) per doblar la seva PS alhora de calcular el mal.
Fonts utilitzades d'inspiració:
- Yoho, Todd. Dinosaur Swamp. Rifts World Book:26. Palladium Books. June 2004. USA.
- Siembieda, Kevin. Rifts. Ultimate Edition. Palladium Books. January 2008. USA.
Per consultar la taula i poder fer comparacions de força (per exemple en tirades enfrontades entre PJ/PNJ) cal trobar la força del PJ/PNJ en la columna que li toca i comprovar quina és la seva força equivalent a la columna d'SDC. Básicament la relació és SDC/+4 Augmented/+7 Robotic/+15 Supernatural.
El Bonus de Mal a Cos a Cos, és el mateix que apareix en el Rift: Ultimate Edition.
Per tal de donar un toc de diferència entre la força SDC i les restants, aquestes últimes poden utilitzar una acció doble (invertir dos accions en un torn) per doblar la seva PS alhora de calcular el mal.
Fonts utilitzades d'inspiració:
- Yoho, Todd. Dinosaur Swamp. Rifts World Book:26. Palladium Books. June 2004. USA.
- Siembieda, Kevin. Rifts. Ultimate Edition. Palladium Books. January 2008. USA.
7 comentaris:
Està fantàstic!
Una proposta més (que de passada arreglaria la creació de personatges cyborgs o amb membres cibernètics com el headhunter), la columna de Robotic PS també podria servir per a Robotic/Cibernètic PP, no?
Així tindria sentit que el headhunter comencés amb un braç cibernètic de PS i PP 14.....
De fet, la PP no varia segons el tipus, o sigui que tampoc caldria assignar-ho a cap columna. O potser és que no t'acabo d'entendre... :/
Ei,
ja sé que la PP no varia. La meva proposta anava a paliar la poca PP que tenen els membres cibernètics.... però ja veig que és poc afortunada!
Ah d'acord. Ara ho entenc, vols que la PP de robotics o cybernètics sigui més alta a un nivell equivalent "normal", oi?
Tanmateix no ho faria, representa que la PP ja està compensada i està tota al manetix nivell. més val no remenar-hi gaire, no?
Així, si entenc bé la taula, si dones un cop de puny amb una "Augmented PS" de 15, tens un bonus de +15 al mal.
MDC o SDC?
No es suma al mal de les armes cos a cos, oi?
Perdó.
On he dit augmented volia dir supernatural.
En aquest cas seria +15 SDC, recorda que passaríem tot el mal a SDC.
Publica un comentari a l'entrada