Imatge aleatoria de capçalera

dilluns, 22 de desembre del 2008

2n Xmas Grab Bag

Ja m'ha arribat el segon (i últim) X-mas Grab Bag de la temporada nadalenca d'enguay. De fet, gairebé ja tinc la col·lecció que volia pràcticament complerta. Només me falten un parell de manuals que vull, un dels quals està esgotat a Palladium (suposo que el podré trobar en alguna botiga) i l'altra encara ha de sortir. O sigui, que puc dir que ja estic més o menys al dia. Ara el que queda és seguir llegint manuals!!

Aquí hi ha lo que m'ha arribat:

- Rifts Merctown.
- Rifts Merc Ops.
- Rifts Anthology - Tales of the Chi-Town ‘Burbs. Ja en tinc dos! :P
- The Rifter #44. Especial de Monstres gegants i amb regles molt interessants sobre els poders psionics de Telekinesia i Ectoplasmes.
- Ninjas & Superespies. Un joc SDC d'ars marcials i agents dobles.
- I unes quantes targetes nadalenques i d'aniversaris Palladium style!

Lo que volia realment eren els dos primers. Els altres ja m'estan bé, però em sobra la novel·la. Suposo que l'acabaré conviant o venent a algú.

BON NADAL A TOTHOM!!!