Imatge aleatoria de capçalera

dimecres, 7 de maig del 2008

Noves adquisicions: WB17 i WB28

Gràcies a un intercanvi amb en Menécrates, per fi tinc a la lleixa de la meva llibreria megaversiana dos dels títols que em feien més "tilín" i que encara tenia pendent d'adquirir. La idea era fer-ho en el Xmas Grab Bag del proper Nadal, però com que l'ocasió era òptima, he optat per fer la transacció on crec que ambdós hem sortit beneficiats.

Es tracta de dos worldbooks: WB17. Warlords of Russia i WB28. Azrno.

De moment només els he donat una ullada ràpida.

El primer, WB17: Warlords of Russia, és curull de cibernètics i, tal com indica el seu nom, sembla que a la regió traspua un conflicte bèl·lic important entre diferents Senyors de la Guerra i l'equivalent riftejat del sistema comunista. A priori pot ser interessant, però no sé si útil per a la campanya que tinc en ment. S'ha de veure com encaixa en tot l'esquema.

El WB 28: Arzno és la descripció de l'antiga zona d'Arizona i la ciutat d'Arzno. Es tracta d'una ciutat "mercenaria" assetjada per vampirs. Com a jugador l'he viscuda de la mà de "la saga de Rifts de'n Menécrates" i es podria dir que ccomplementa tant la trilogia de l'Oest Americà de Rifts, com el manual del Vampirs.
Malgrat ser un manual molt interessant (així ho apunten moltes de les crítiques del llibre), la meva zona preferida del continent americà continua sent el Mig oest i l'est; per tant també és poc probable que l'acabi expriment a fons. Tantmateix, no se sap mai quines idees pot desvetllar.

Ja veieu que no són manuals que hagi de fer servir en un curt termini, tot i això, volia tenir-los no només per un impuls col·leccionista, sinó per què crec que poden aportar quelcom a les aventures que tinc pensades, o si més no, segur que poden despertar-me noves idees.