Imatge aleatoria de capçalera

dilluns, 9 de juny del 2008

Com un floc de neu...

Hi ha moltes persones a qui m'agradaria o m'hagués agradat conèixer. Una d'aquestes persones era l'Erick Wujcik. Dissenyador de jocs de rol, pel què diuen, devia ser una d'aquelles ànimes bessones amb qui et pots asseure davant d'un te i xerrar durant hores de sistemes, ambientacions i, sobretot, del Megavers. Ell fou qui va escriure jocs com les Teenage Mutant Ninja Turtles o l'After the Bomb (entre altres). El primer fou la meva primera incursió en el món lúdic creat per Palladium Books, i el segon l'estic descobrint ara per la meva partida dels Misteris del Megavers.
És una llàstima com enguany està essent tràgic pel món dels jocs de rol: primer en Gary Gigax, ara l'Erick Wujcik. Sembla que, seguint el curs normal de la vida i la mort, els pioners de mica en mica van deixant-nos. Sort que el seu llegat està a les nostres lleixes i ens han deixat en herència nombroses hores de joc.

Tal com resa la nota de premsa de Palladium Books anunciat la seva mort, l'Erick "ens va deixar tranquil·lament durant la nit, com un floc de neu caient suaument des del cel".