Imatge aleatoria de capçalera

dijous, 31 de març del 2022

Vampire Kingdoms (La mina de Fort Tombstone) (Capítol 2)

(Pots llegir el capítol 1 aquí) 

Els grup de personatges fuig de l'escena de l'emboscada, no sense deixar unes trampes a qui pugui venir a investigar les explosions. Marxen en direcció al camí seguit pel convoy, tal com indica el GPS d'un dels seus camions. Van camp a través i, malauradament, el vehicle no aguanta les sotregades: l'han d'abandonar dins d'un marge. En arribar a la seva destinació, hi troben un campament miner muntat a boca d'entrada d'un enorme túnel que s'endinssa a la muntanya i on, de nit, hi entren i en surten estols de rat-penats i de llopades. La conclusió és evident: a les mines hi ha un grup de vampirs.

 Durant la nit, són atacats per un grup de vampirs salvatges. Per sort, poden evitar que avisin als habitants de la mina de la seva presència.

 Al matí següent, lluitant contra la calor abessadagadora del desert, els personatges arriben fins el complexe de l'Aeroport de Tombstone, on se les empesquen per robar un vehicle dels vampirs que l'habiten.

La idea és anar a Arzno per informar sobre la banda de vampirs de la Mina de Tombstone.

Continuarà...


2 comentaris:

GCM ha dit...

Tu masterises ce scénario avec les règles de Rifts by the book? (je pose la question en français sans indélicatesse car je sais que ton ordi ou ton smartphone traduira sans peine ;-))

Quim ha dit...

No. Estem jugant amb Cypher System, però prenc tota la ambientació dels sourcebooks oficials. En aquest cas, estic fent servir: SB1 (R&E), WB1: Vampire Kingdoms (edicions original i revisada), Rifts Vampires SB, WB13: Lone Star, WB14: New West, WB15: Spirit West, WB28: Arzno.
Cypher System em dóna molta llibertat per adaptar el món de Rifts sense "encorsatar-me" amb les regles originals de Rifts que sovint són molt farragoses. :)