Imatge aleatoria de capçalera

dissabte, 26 de juliol de 2008

Wyatt Garret














Wyatt Garret

OCC Bounty Hunter (WB 14: New West). Experience Level: 3
RCC Crackle tooth

Alignment: Scrupulous.

IQ 13, ME 13, MA 20, PS 33 (Supernatural), PP 19, PE 22 (Supernatural), PB 8, SPD 26

Trust/Intimidate: 60%
Hand to hand damage bonus: +18 (+33 SDC)

Parry/Dodge/Strike bonus: +2
Save vs. Coma +14%
Save vs. Poison/Magic/Pain: +4

SDC 111 (AR 9), HP 86 (81 MDC)
PPE 9, ISP -

Natural Abilities/Cybernetics

Sharp vision, Fast Healer, Pehensile tail, Impervious to cancirogens and heat, Finds cold uncomfortable, Laser utility finger.

OCC Skills
Speak English 98%, Speak Globely 79%, Basic Math 80%, Radio Basic 85%, Track humanoids 55%, Find Contraband 48%, Land navigation 63%, Intelligence 59%, Interrogation 55%, Detect ambush 55%, Wilderness survival 55%, Climbing 55/45%, Swiming 75%, WP Energy pistol, WP Energy Rifle, WP Knife, WP Heavy MD Weapons, Hand to Hand: Expert, Basic Electronics 55% (RCC Skill).

OCC Related Skills
Pilot Robot & Power Armor 81%, Robot & Power armor Combat Basic, Field Armorer & Munitions Expert 70%, Basic Mechanics 60%, Military Fortification 60%, Military Ettiquete 65%, Forced March, Camouflage 45%, Literacy Technocan 40%, Prowl 30%.

Secondary Skills
Body Building , Running, Pilot ATV, Lore: Magic 30%.

Combat
Attacks per melee 4 (+1 tail), Damage +18 (+33), Strike +5, Parry +7, Dodge +5, Pull Punch +8, Initiative +4, Disarm +2, Roll with punch/fall +5, Perception +4.

Saves
Toxins: +2 (+6 Poison), Drugs: +1, Disease: +6, Spell Magic: +4 (+5 Illusions), Psionics: +1, Horror factor: +6.

Hand to Hand attacks
Restrained Punch: 5d6, Normal punch: 4d6 MDC (1d6+33 SDC), Karate punch: 2d4+33 SDC, Power punch: 1d4x10 MDC (1d6x2+33 SDC), Normal kick: 1d8+33 SDC, Bite: 2d6 MDC (1d3+33 SDC), Tail strike (equal to punch).

Ancient weapons
Vibroknife (+6 Strike/+9 Parry/+7 Throw): dmg 1d6 MDC (x2 SDC).

Modern Weapons
- Wilks Remi 136 "Big Man" (+4 Strike): dmg 3d6 MDC (x2 SDC), range 183 m, payload 15, RoF 1.
- Wilks Remi 147 "Sharp shooter" (+4 Strike/+3 Aim/-3 Burts): dmg 3d6 MDC (x2 SDC), range 610 m, payload 20, RoF 1.

NG-X9 Samson Power Armor
PS: 30; Running: 240 kph; Normal leaping: 7,6 m up - 7,6 m across; Assited leaping: 30,5 m up - 61 m across; NG-202 Super Railgun (burst): 1d6x10 - 6000 m; Forearm Rocked luncher: 1d4x10 - 1,6 km.

Equipment
Modified Gladiator (main body 70 MDC - 210 SDC A.R. 16), NG-X9 Samson Power Armor (main body 240 MDC - 720 SDC, AR 18), Bandito light armor (main body 38 MDC - 104 SDC), Vibro-knife,
Wilks Remi 136 "Big Man" , Wilks Remi 147 "Sharp shooter" (with a telescopic nightsight scope), a conventional six-shooter (plus 96-144 silver bullets), 3 Beehive grenade, 2 Blinder grenade, Neuro-Mace, a set of travel clothes, a set of dress clothing, black and/or camouflage fatigues, a gas mask and air filter, tinted goggles or sunglasses, and an NG-S2 Basic Survival Pack, IRMSS robot medical kit, infrared distancing binoculars, portable language translator, 4 tracer bugs, pocket scrambler, 4 sets of handcuffs or manacles (80 S.D.C.), 2 M.D.C. handcuffs (15 M.D.C. each), 50 feet (15.2 m) of strong cord/rope, utility belt, backpack, knapsack, and 2 sacks, a land rover, and passive nightvision goggles for general use while manhunting at night. 2400 Cr. (tradeable), 900 Cr (gold&silver), 1000 Cr.

Historia
En Wyatt havia estat sempre un bon nano en el seu poble de la baronia de Tolkeen on es va criar. De seguida l'art de la guerra li va cridar l'atenció i es va apuntar a les milícies de la seva ciutat, més per l'emoció de la feina i la possibilitat de remenar "xatarra" (com ell anomena a les power armors i a les armes pesades) que no pas per un sentiment patriòtic. Quan va haver après tot el que creia que li era útil (destacant en mecànica i reparació) i un cop complert el període del contracte va tornar a veure la seva família. Però allà ja no hi quedava ningú dels seus: un grup de bandolers encapçalats per un dimoni havien arrasat al poble, segrestant al seu habitants per vendre'ls com esclaus. A partir dels pocs supervivents que havien quedat, va formar un petit grup per perseguir als bandolers. Va resultar que per allà on passaven la destrucció i la mort els acompanyava, de tal manera que les autoritats estaven disposades a pagar altes sumes pels seus caps. Així, finalment, i després de seguir-los la pista durant gairebé un any, va poder trobar-los a l'oest, i emboscar al seu cabdill. Va resultar que aquest tenir controlat mentalment a la resta del grup, que en veure's alliberats i plens de culpa pel què havien fet, es varen rendir a en Wyatt. Aquest va entregar-los a les autoritats que gustosament varen pagar les respectives recompenses, i així és com en Wyatt Garret, va esdevenir caçarecomepenses. En les seves aventures va conèixer Jesse Bass, al qual s'uneix de tant en tant per fer "una mica de mal a la Coalició", en record dels "bons temps de juventud".

Nota 1: Aquest personatge forma part dels PJ pregenerats per a una partida de demostració que farem per suplir la manca de quorum en el grup durant l'estiu.
Nota 2: Els mals SDC de les armes i armadures està expressat segons aquestes regles casolanes.

4 comentaris:

Tristan Oberon ha dit...

Fuà, no m'entero de res. Ens ho hem d'imprimir o ja tens fitxes fetes? que de coses!!! :P

Aixó si, molo molt mes que en Jesse Bass, que es lo important :))

Quim ha dit...

Ja hi han les fitxes fetes. Jo imprimiré aquests resums que potser són més fàcils d'entendre.

Moles que t'hi cagues!!! :D

Si no entès alguna cosa, pregunta home, que per això està el blog!! ;)

Tristan Oberon ha dit...

Es que els meus dubtes son massa generics com per aclarir-los aqui, principalment el que passa es que al no recordar el sistema de joc no se veure si les coses molen o no, no entenc les sigles, per exemple no se si 70 MDC - 210 SDC A.R. 16 es molt o es poc, pero tranqui que quan ens expliquis com funciona tot ja m'espavilaré, com a mínim les habilitats estan en % i amb aixó es facil saber que s'em dona bé i que no.

Quim ha dit...

Bàsicament, MDC és Mega-Damage Capacity (Una armadura mitjana té entre 50 i 70 MDC i una arma normal fa entre 1 i 3 d6 de Mega-damage).
SDC és Standard Damaga Capacity (mal normal, vamos). Si està al costat d'una sigles MDC és la conversió de mal que volia aplicar (ja en parlarem).
AR, és Armor Rating. És el número que has de superar (D20+bonus) per sobrepassar l'armadura i fer mal al seu portador directament.

Ja tinc les fitxes impreses. Dissabte en parlem.

Tanmateox, aquest és un bon lloc per parlar-ne. ALtres poden tenir dubtes semblats als teus, que poden sol·luciona en comú. :)