Imatge aleatoria de capçalera

dimarts, 7 d’octubre del 2008

Xmas Grab Bag '08 (comanda)

Un any més faig comanda del Xmas Grab Bag de Palladium Books, on en Kevin Siembieda fa de Santa Claus per alegria de tots els seus seguidors (a més, enguany informa que els fans que estem fora dels EEUU ens mimaran una mica més).

Com que gairebé tinc tot el què em fa falta per jugar, aquest cop m'he dedicat a demanar alguna "pijadeta" de més. Aquí teniu la llista per ordre de preferència. Quan arrivi el paquet sorpresa informaré del què ha portat Santa Kevin:

- Rifts Anthology - Tales of the Chi-Town ‘Burbs: per mi aquest era imprescindible des del moment que el varen anunciar.
- Rifts Merc Ops: com que la campanya que tinc pensada els jugadors formaran part d'una companyia mercenària he pensat que podria ser útil.
- Rifts World Book 18: Mystic Russia: Es veu que hi ha una classe de personatge que és capaç de fer objetes màgics, i en el meu grup hi ha gent molt interessada en aquestes habilitats. A més, el manual complementa el Wb17: Warlords of Russia, aconseguit aquest estiu. Així tinc tot el pack complert d'aquesta regió de món.
- The Rifter #43: On hi ha L'especial bañadors d'aquest estiu. Sempre és bo introduir una noia en bikini a les partides, no creieu? :P
- Rifts Merctown: Si els PJ han de ser mercenaris, per què no donar-los una ciutat on viure?
- Heroes Unlimited RPG, 2nd edition: Tinc el manual de la primera edició, però es veu que la segona millora molt el joc. A més, vull que un dels PJ de la propera campanya sigui un super-soldat creat pel Doctor Bradfort a lone Star.
- Rifts Dog Boys Playing Poker Print: Ja tinc el póster de Chi-town, però encara em quedem parets per decorar en el nou pis... :D
- Rifts Merc Adventure Sourcebook: Seguint la temàtica dels mercenaris.

A part, també he demanat:

- Rifts Chaos Earth RPG: Per veure com va començar tot. També m'agradaria muntar alguna escena de tipus flashback.
- Rifts® Property of CS T-Shirt - Medium: Una samarreta més per a la col·lecció.