Imatge aleatoria de capçalera

dilluns, 18 d’agost del 2008

Noves adquisicions (Agost '08)

Aquest agost està essent molt fructífer pel què fa a noves adquisicions per a completar la meva col·lecció de manuals de Rifts. Gairebé sembla que el Pare Noel hagi passat abans d'hora, doncs alguns dels manuals que volia demanar pels Xmas Grab Bags d'enguany ja han arribat per altres vies a les meves àvides mans. Per una banda, he aconseguit fer un intercanvi molt interessant a través del fòrum de terradejocs (IT), i per l'altra, aprofitant que estic de vacances, m'he acostat a la llibreria Gigamesh (LG) de BCN on m'hi he comprat un manual a bastant bon preu. Sense més dilacions aquí va la llista dels nous manuals (entre parèntesi i abreviat hi poso l'origen):

  • Naruni Wave 2. Un catàleg complert d'instrumental Naruni, per equipar d'armes i armadures als nostres jugador. A part, també tenen un paper en la guerra dels CS contra Tolkeen. (IT)
  • World Book 3: England. No és pas que l'ambientació m'interessi gaire, però és on descriu els Temporal Wizards i hi ha molts objectes màgics. (IT)
  • World Book 4: Africa. Aquest tampoc és gens imprescindible, però és on hi ha descrita la màgia necromàntica en detall, per tant, també em va bé. (IT)
  • World Book 22: Free Quebec. Un dels important per acabar la secció dels manuals relacionats amb la Guerra entre Tolkeen i la Coalició. Molts i molts i molts Glitter Boys!! (IT)
  • World Book 21: Splynn Dimensional Market. Quan vaig llegir el WB2: Atlantis em va impressionar força, no pel manual en sí, sinó pel concepte i les possibilitats que oferia. Volia saber-ne més. La manera d'ampliar conneixements sobre aquest racó màgic de la Terra de Rifts era a través d'aquest WB. (LG)

Un vano de manuals per apaivagar la calor

3 comentaris:

Menécrates ha dit...

Estàs en plena febre consumista?

Al final t'hauràs de prejubilar per poder jugar-los tots! :-D

Jo, que ja soc gran, només em dedico a reciclar....

David Cantó ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Quim ha dit...

Més aviat estic en plena febre col·leccionista. De moment estic seguint força bé el programa de lectura autoimposat i estic a un 50% dels manuals de Rifts que tinc llegits (comptant aquests 5 nous).